بایدن: آمریکا خواهان رقابت منصفانه با چین است نه مناقشه حمله پهپادی مقاومت عراق به ایلات سرزمین‌های اشغالی (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله هوایی اسرائیل به شهر صور لبنان (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کوبا: حمله اسرائیل به رفح موارد نسل‌کشی فلسطینیان را افزایش می دهد سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: گروگان های ما در رفح هستند رسانه‌های صهیونیستی: ۲۴ اسرائیلی در درگیری با حزب الله کشته شدند ایران اقدام استرالیا را در تحریم مقامات و نهادهای حاکمیتی کشور به شدت محکوم کرد القسام پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را پس از کنترل سالم تصرف کرد تاکید معاون نخست وزیر انگلیس به ادامه حمایت نظامی از اسرائیل تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله آمریکا و انگلیس به فرودگاه الحدیده در غرب یمن (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاتز: کلید بحران دست دوستان مصری است | شکری: تل آویو مقصر است هو شدن نتانیاهو در حین حضور در بیمارستان نمایندگی ایران در سازمان ملل: توقف نسل کشی در غزه خواسته جهانی است موشک‌های مقاومت شمال فلسطین اشغالی را به آتش کشید زخمی‌شدن ۲۸ نظامی دیگر صهیونیست در نبردهای نوار غزه رئیسی: شاهنامه فردوسی نماد آزادگی و خردورزی مردم ایران است مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح شفافیت قوا را تایید کرد اتحادیه اروپا اقدامات محدودکننده علیه ایران را گسترش داد گردان‌های قدس پهپاد صهیونیستی را سرنگون کرد
سرخط خبرها

هوش مصنوعی به عنوان پروژه ملی در برنامه هفتم توسعه مجلس تصویب شد +ویدئو

  • کد خبر: ۲۰۴۲۲۳
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
هوش مصنوعی به عنوان پروژه ملی در برنامه هفتم توسعه مجلس تصویب شد +ویدئو
رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: هوش مصنوعی به عنوان یک برنامه‌ی ملی در برنامه‌ی هفتم توسعه در مجلس مصوب شد که در بخش‌های مختلف کشور از زوایای متفاوت در حال تدوین است.

سیدمحمدامین آقامیری در حاشیه نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه و فضای مجازی سلمان در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: هوش مصنوعی به عنوان یک برنامه‌ی ملی در برنامه‌ی هفتم توسعه در مجلس مصوب شد که در بخش‌های مختلف کشور از زوایای متفاوت در حال تدوین است و اميدواريم که در عرض ۶ ماهی که در برنامه‌ی هفتم ذکر شده به تصویب برسد.

آقامیری بیان کرد: هوش مصنوعی یکی از کارکردهای اصلی در حوزه تولید محتوا است که باعث افزایش بهره‌وری، کاهش خطا و کاهش هزینه می‌شود. ما هر چقدر بتوانیم در صنایع مختلف خود اعم از پزشکی، صنعت، تولید محتوا و سایر حوزه‌ها از هوش مصنوعی استفاده کنیم؛ محصولات بهتری را به مردم عرضه خواهیم کرد.

دبیر شورای عالی فضای مجازی در خصوص کیفیت شبکه‌های اینترنتی ابراز کرد: طرح‌های خوبی برای افزایش کیفیت ارتباطی در حال انجام است. به عنوان مثال در حوزه‌ی کاربرهای ارتباطی بیسیم موبایلی اتفاقات خوبی صورت گرفته است. اميدواريم که موضوع کیفیت شبکه به زودی به سطح مطلوب و منظمی برسد.

وی با اشاره به این مطلب که حوزه‌ی کیفیت شبکه مهم و یکی از دغدغه‌های جدی مردم بشمار می‌رود افزود: ارتقای کیفیت شبکه در جلسه‌ی شورای عالی فضای مجازی توسط ریاست جمهوری، مطرح و به دستور ایشان کارگروهی تشکیل شد. این کارگروه در ماه‌های اخیر جلسات متعددی را داشته است که در آن‌ها به بررسی عمیقی از مشکلاتی که در شبکه وجود دارد پرداخته شد و راهکارهایی را وزارت ارتباطات در این زمینه پیشنهاد داد که برنامه‌ی زمان بندی آن را هم ارائه کرده و شورای عالی فضای مجازی به دستور رئیس جمهور پیگیر این موضوع هستند. 

آقامیری تصریح کرد: پروژ‌ه‌های مختلفی در حوزه ارتقای کیفیت شبکه شروع شده که هر کدام زودتر به نتیجه برسد بهبودی مشاهده خواهد شد و تجمیع پروژه‌ها نتیجه‌ی مؤثری خواهد داشت. 

وی در خصوص اهمیت تولیدات رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی گفت: حوزه‌ی فضای مجازی بستری شده که تأثیر خیلی جدی برای ارتباط مردم با یکدیگر، متفکرین و تولیدکنندگان محتوا دارد. در حوزه‌ی دین نیز مردم کشور ما به عنوان مردمی مسلمان پرسش‌ها، دغدغه‌ها و موضوعات متنوعی دارند که اگر تولیدات خوبی در این زمینه صورت بگیرد استقبال می‌کنند و هر چقدر ما بتوانیم محتوای مناسب‌تر و بیشتری در اختیار مردم قرار دهیم، حتما تأثیرات آن را کسانی که دنبال محتوا‌ی دینی هستند خواهند دید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->